Öğretmenler için: sınıfta ücretsiz yazdırılabilir, çoğaltılabilir ve kullanılabilir. Her yeni çalışma kâğıdında yeni değerler ve kendi cevap anahtarı vardır. Ders sayfanızda ExamProblems bağlantısı vermeniz bizi memnun eder.
Ad: ____________________ Tarih: ____________
1.Kolay
Bir yetişkinde hangi belirti dehidratasyonu düşündürür?
AŞiş ayak bilekleri, akciğerlerde raller ve yükselmiş JVP
BAğız kuruluğu, koyu konsantre idrar ve taşikardi
Cİki günde kilo artışı
DNemli ağız, açık renkli idrar ve normal nabız
2.Kolay
Cellulitis is:
AA fungal infection of the skin between the toes only
BA bacterial infection of the deeper skin and the tissue beneath it
CAn allergic rash caused by a reaction to soap or washing powder
DA blocked sweat gland
3.Kolay
On an ECG, what does the P wave represent?
AAtrial depolarisation
BVentricular repolarisation
CClosure of the heart valves
DVentricular depolarisation
4.Orta
A patient with Guillain–Barré syndrome has weakness spreading upwards from the legs. Which monitoring is most important?
AWeekly weight
BVisual acuity
CBlood glucose, measured once a day before breakfast
DBreathing function, such as forced vital capacity
5.Orta
A very anxious patient breathes rapidly for a long period. Which change is expected?
AMetabolic alkalosis from vomiting
BMetabolic acidosis from a low bicarbonate
CRespiratory acidosis from a high PaCO2
DRespiratory alkalosis from a low PaCO2
6.Orta
A patient with leukaemia has a very low platelet count. Which nursing precaution is appropriate?
AEncourage contact sports to keep fit
BGive medicines by intramuscular injection
CUse a soft toothbrush and an electric razor
DTake temperatures rectally
7.Zor
IV vankomisin alan bir hastada hızlı infüzyon sırasında yüz ve boyunda kızarma ve kaşıntılı kırmızı döküntü gelişiyor. En olası neden ve yanıt nedir?
AKaraciğer yetmezliği; tüm ilaçları kalıcı olarak kesin
BNormal yanıt; infüzyon hızını artırın
CGüneş yanığı; krem sürün ve devam edin
Dİnfüzyonla ilişkili reaksiyon; infüzyonu durdurun veya yavaşlatın ve order edeni bilgilendirin
8.Zor
Antikoagülan kullanan bir hasta düşüp başını çarpıyor ama iyi görünüyor. Doğru girişim nedir?
ANörolojik gözlemlerle birlikte hekim değerlendirmesi ve büyük olasılıkla BT taraması ayarlamak
BHastayı gözlem yapmadan uyumaya teşvik etmek
CHasta iyi göründüğü için hiçbir şey yapmamak
DEk bir antikoagülan dozu vermek
Cevap anahtarı
1. B · Ağız kuruluğu, koyu konsantre idrar ve taşikardi
2. B · A bacterial infection of the deeper skin and the tissue beneath it
3. A · Atrial depolarisation
4. D · Breathing function, such as forced vital capacity
5. D · Respiratory alkalosis from a low PaCO2
6. C · Use a soft toothbrush and an electric razor
7. D · İnfüzyonla ilişkili reaksiyon; infüzyonu durdurun veya yavaşlatın ve order edeni bilgilendirin
8. A · Nörolojik gözlemlerle birlikte hekim değerlendirmesi ve büyük olasılıkla BT taraması ayarlamak
Tam adım adım çözümler: bu konuyu examproblems.com’da çalışın.