Робочий аркуш «Клінічна сестринська справа» з відповідями

Безкоштовний робочий аркуш для друку «Клінічна сестринська справа»: 8 задач від легких до рівня іспиту, з ключем відповідей. Роздрукуйте його або збережіть як PDF.

Для викладачів: можна безкоштовно друкувати, копіювати й використовувати на заняттях. Кожен новий аркуш має нові значення і власні відповіді. Будемо вдячні за посилання на ExamProblems на сторінці вашого курсу.

Ім’я: ____________________   Дата: ____________

1.Легка

Rheumatoid arthritis typically affects:

  1. AOnly the big toe
  2. BThe small joints of the hands and feet on both sides of the body
  3. COnly the spine
  4. DOnly one large weight-bearing joint, such as the knee or hip
2.Легка

Which haemoglobin result in an adult man would be classed as anaemia?

  1. A165 g/L (16,5 g/dL)
  2. B95 g/L (9,5 g/dL)
  3. C140 g/L (14,0 g/dL)
  4. D155 g/L (15,5 g/dL)
3.Легка

Яка ознака свідчить про флебіт у місці встановлення внутрішньовенної канюлі?

  1. AБліда й холодна шкіра далеко від місця
  2. BНормальна шкіра без болю
  3. CПочервоніння, біль і набряк уздовж вени
  4. DСпрага пацієнта
4.Середня

A patient on insulin reports nightmares, night sweats and morning headaches. What should be suspected?

  1. AHyperthyroidism
  2. BRaised intracranial pressure
  3. CA urinary tract infection
  4. DNight-time hypoglycaemia
5.Середня

Which adverse effects should be monitored for in a patient receiving IV gentamicin?

  1. AHyperglycaemia and tremor
  2. BConstipation and urinary retention
  3. CHair loss and weight gain
  4. DKidney damage and hearing loss
6.Середня

Судомний напад пацієнта триває понад п'ять хвилин. Що це означає?

  1. AЦе нормально й не потребує лікування
  2. BУтримуйте кінцівки, щоб зупинити рухи
  3. CЙого слід лікувати як епілептичний статус і ввести невідкладні препарати
  4. DПокладіть щось у рот, щоб запобігти прикушуванню язика
7.Складна

A patient suddenly develops a painful red eye with blurred vision, haloes around lights and vomiting. What should be suspected?

  1. ADry eye syndrome
  2. BA stye
  3. CSimple conjunctivitis from a viral infection
  4. DAcute angle-closure glaucoma
8.Складна

У пацієнта, що отримує внутрішньовенно ванкоміцин, під час швидкої інфузії з'являються почервоніння та сверблячий червоний висип на обличчі й шиї. Яка найімовірніша причина і реакція?

  1. AІнфузійна реакція; зупинити чи сповільнити інфузію та повідомити лікаря
  2. BПечінкова недостатність; назавжди відмінити всі ліки
  3. CНормальна реакція; збільшити швидкість інфузії
  4. DСонячний опік; нанести крем і продовжити

Ключ відповідей

  1. 1. B · The small joints of the hands and feet on both sides of the body
  2. 2. B · 95 g/L (9,5 g/dL)
  3. 3. C · Почервоніння, біль і набряк уздовж вени
  4. 4. D · Night-time hypoglycaemia
  5. 5. D · Kidney damage and hearing loss
  6. 6. C · Його слід лікувати як епілептичний статус і ввести невідкладні препарати
  7. 7. D · Acute angle-closure glaucoma
  8. 8. A · Інфузійна реакція; зупинити чи сповільнити інфузію та повідомити лікаря

Повні покрокові розв’язки: тренуйте цю тему на examproblems.com.