Cevaplı Dahili-cerrahi: kardiyovasküler ve solunum çalışma kâğıdı

Ücretsiz yazdırılabilir Dahili-cerrahi: kardiyovasküler ve solunum çalışma kâğıdı: kolaydan sınav düzeyine 8 soru ve cevap anahtarı. Yazdırın ya da PDF olarak kaydedin.

Öğretmenler için: sınıfta ücretsiz yazdırılabilir, çoğaltılabilir ve kullanılabilir. Her yeni çalışma kâğıdında yeni değerler ve kendi cevap anahtarı vardır. Ders sayfanızda ExamProblems bağlantısı vermeniz bizi memnun eder.

Ad: ____________________   Tarih: ____________

1.Kolay

Periferik arter hastalığı için hangi belirti tipiktir?

  1. AGün boyunca artan ve gece azalan ayak bileği şişliği
  2. BAyak bileklerinde kaşıntılı kahverengi cilt
  3. CYürürken baldır krampı ve dinlenmeyle geçmesi
  4. DBir tarafta sıcak, kırmızı, şiş bir baldır
2.Kolay

On spirometry, what is the forced vital capacity (FVC)?

  1. AThe volume of one normal resting breath
  2. BThe volume of air blown out in the first second of the test only
  3. CThe volume of air that is left in the lungs after breathing out
  4. DThe total volume blown out forcefully after a full breath in
3.Kolay

Oksijen alan bir hastanın yakınında sigara ve açık alevden neden kaçınılmalıdır?

  1. AOksijen malzemelerin kolayca tutuşmasına ve şiddetle yanmasına yol açar
  2. BOksijenin kendisi ısıtıldığında yanıcı bir gaza dönüşür
  3. CDuman oksijen hortumundaki küçük delikleri tıkar
  4. DOksijen sıcak cilde temas ettiğinde patlayıcıdır
4.Orta

A patient has a heart rate of 36/min with hypotension and dizziness. Which drug is usually the first choice?

  1. AOral bisoprolol
  2. BIntravenous atropine
  3. CIntravenous amiodarone
  4. DIntravenous adenosine
5.Orta

Yeni bir antihipertansif başlayan hasta yataktan kalkarken baş dönmesi hissediyor. Doğru öğüt nedir?

  1. AErtesi sabah yerine çift doz almak
  2. BKan hareket etsin diye hızla ayağa kalkmak
  3. CHekime veya hemşireye söylemeden tableti bırakmak
  4. DAyağa kalkmadan önce bir süre yatağın kenarında oturmak
6.Orta

A patient with COPD uses an inhaled corticosteroid combination inhaler. Which risk should the nurse be aware of?

  1. AHearing loss after every dose
  2. BA sharp drop in potassium after each dose
  3. CAn increased risk of high blood pressure crises
  4. DAn increased risk of pneumonia
7.Zor

A patient with end-stage COPD has severe breathlessness at rest despite optimal treatment and wants comfort-focused care. Which measure is recognised to help?

  1. AA low-dose opioid with a hand-held fan and calm positioning
  2. BEncouraging long walks to build fitness
  3. CHigh-flow oxygen at 15 L/min whatever the oxygen saturation is
  4. DStopping all medicines, including inhalers
8.Zor

15 L/dk non-rebreather maske kullanan nefes darlıklı bir hastanın rezervuar torbası her nefeste tamamen çöküyor. Hemşire ne yapmalıdır?

  1. ATorba şişkin kalsın diye oksijen kaynağını ve akışı kontrol etmelidir
  2. BMaske onsuz da çalıştığı için torbayı çıkarmalıdır
  3. Cİyi bir sızdırmazlığı gösterdiği için çöken torbayı olduğu gibi bırakmalıdır
  4. DTorbanın çökmesini durdurmak için akışı 2 L/dk'ya düşürmelidir

Cevap anahtarı

  1. 1. C · Yürürken baldır krampı ve dinlenmeyle geçmesi
  2. 2. D · The total volume blown out forcefully after a full breath in
  3. 3. A · Oksijen malzemelerin kolayca tutuşmasına ve şiddetle yanmasına yol açar
  4. 4. B · Intravenous atropine
  5. 5. D · Ayağa kalkmadan önce bir süre yatağın kenarında oturmak
  6. 6. D · An increased risk of pneumonia
  7. 7. A · A low-dose opioid with a hand-held fan and calm positioning
  8. 8. A · Torba şişkin kalsın diye oksijen kaynağını ve akışı kontrol etmelidir

Tam adım adım çözümler: bu konuyu examproblems.com’da çalışın.